Hovedstyremøte 14 mars 2017

Postet av Brandbu IF den 18. Mar 2017

14 mars ble det første hovedstyremøtet med det nye styret i Brandbu IF avholdt. 11 personer møtte på møtet, men dessverre var det frafall på 5 av gruppene den siste dagen før møtet.

Styret som ble valgt på årsmøtet ble presentert og det meste av møtet ble brukt på å gjennomgå rutiner for hvordan vi i 2017 skal jobbe mest mulig effektivt. Samarbeidene med handelsstanden og kommunen ble diskutert og det ble ønsket et enda tettere samarbeid.

Ved neste hovedstyremøte kommer det holdes en brannøvelse som et ledd av brannsikkerhetsforskriftene som BIF må følge for lokalene i Gran Idrettshall.

AU sammen med gruppene kommer begynne prosessen med å sertifisere Brandbu IF som et Rent Idrettslag. Dette vil sikre at vi får våre gode holdninger på agendaen og kan iverksette konkrete handliger for å ta best mulig vare på medlemmene i klubben. Se mer informasjon om sertifiseringen på http://www.rentidrettslag.no/. Er det noen trenere eller aktive som ønsker å være med i denne prosessen ta kontakt med leder.

Neste hovedstyremøte blir 23 mai.

Se fullt referat fra hovedstyremøtet: Hovedstyremøte tirsdag 14 03 17 rev.pdf