Sosial klubb kveld i Storstua

Postet av Brandbu IF den 27. Apr 2017

Med Svalbard som tema, kunne kajakk gruppa ønske velkommen til sesongstart med sosial kveld i Storstua.

Det ble en hyggelig kveld med Kai Roger Bakken sine bilder og inntrykk fra en kamerat tur på Svalbard i nettopp kajakk. Med innlevelse og fortellergleder, ledsaget av masse flotte bilder, ble det intressant og fin opplevelse for de fremmøtte.

Medlemmene koste seg og viste stor interesse for foredraget. Nå som Kai Roger er pensjonist, var det bare å si ifra hvis noen ønsket med seg en med Svalbard erfaring på turen, sa han med glimt i øyet. En stor takk til Kai Roger som ville dele bilder og erfaring med oss.

Ellers hadde vi en gjennomgang av sommerens program med kurs og aktiviteter. Det ble også diskutert litt om oppstart og valg av faste treningsdager, og det var et ønske fra flere om å unngå tirsdager som vi hadde sist sesong. Vi forsøker derfor å starte opp med fellestreninger onsdager fra kl. 18:00. Blir annonsert i egen annonse.

Det ble mye god kajakkprat og veldig god stemning. Med pizza servering, kaffe og en godbit til kaffen, ble det en topp kveld. Stor takk til alle medlemmene som møtte.

Her noen bilder fra en fin kveld :-)