Årsmøte med ny leder

Postet av Brandbu IF den 15. Mar 2018

Tirsdag kveld på årsmøte i Brandbu IF ble Ove Nordberg ble valgt som ny leder for idrettsforeningen.

Jeg takker for tilliten og gleder meg til jobben som leder i en strålende klubb med mange dyktige tillitsvalgte og herlige medlemmer.

En stor takk til Hans Jørgen Kvåle for vel utført lederarbeid. Også en takk til øvrige styremedlemmer som nå har takket for seg etter vel utførte verv.

Selv om vi er et velldrevet lag med mange dyktige tillitsvalgte, ledere, trenere og ikke minst foreldre, som sammen skaper aktivitet og liv i laget, er det mange som må til for å få maskineriet til å fungere med over 1000 medlemmer.

Vi mangler er i dag en person til AU som sekretær, så kunne du tenke deg å bli med i ledergruppa er det bare å ta kontakt, du er hjertelig velkommen. Ta kontakt med ny leder på leder@brandbuif.no eller mobil 95291606

Vi mangler også et nytt styre til idrettsskolen, så her er vi avhengige av driftige forelder neste skole år. Dette må vi få til, dette er et viktig tilbud for de minste.

Bragdpokal komiteens formann, Bjørn Ola Skavern, kunne dele ut bragdpokalen til Lotta Flatum Fallingen. Hun vant sølv i diskos under ungdomsmesterskapet 2017 og tok seieren i diskos i Ungdomsspelen i Gøteborg 2017, internasjonalt stevne.

Lotta Flatum Fallingen kunne også motta klubbens treningsstipend på 5000 kr, sammen med Guro Bakken Andresen, ungdomsmester i høyde innendørs og Kjetil Røste Ringen, NM bronse i slegge.

Gratulerer så mye til alle.

Vi håper å kunne, sammen med alle dere som støtter oss, legge tilrette for nye flotte aktiviteter og et vel drevet tilbud til både barn, ungdom og voksne i årene fremover.

Skrevet av ny leder Ove Nordberg

Her finner du Årsmøteprotokoll for 2017