Helsebading i Brandbu

Postet av Brandbu IF den 22. Jan 2019

Vi får fra tid om annet spørsmål om helsebadingen i Brandbu. Dette er et tilbud som drives av Brandbu Idretsforening og du må være medlem i idrettsforening for å benytte deg av tilbudet. Vi har praktisert at nye brukere får en en prøvetime for å se hvordan dette fungerer, etter det må en melde seg inn i foreningen.

Vi har åpent alle lørdagen, følger skoleruta, fra klokken 08.45, med felles bassengtrim med instruktør fra klokken 09.00 til klokken 10.00. Fra klokken 10.00 til klokken 11.00, er det fribading og dette tilbudet er blitt veldig populært bland foreldre med små barn særlig. Viktig å huske på at disse også må meldes inn som medlemmer i idrettsforeningen. Medlemskap i idrettslaget kan enten ordnes gjennom http://www.minidrett.no eller via skjemaet på denne lenken her; Bli medlem Medlemskapet koster kr 150,- pr person per år.

Billett for hver bading kjøpes ved inngangen med kontanter eller med Vipps, Vipps nummer 548135

Prisene er;

Velkommen til Brandbu Idretsforening og bading i varmt vann. Temperatur på rundt 32-34 grader.