Idrettsuka 2019

Postet av Brandbu IF den 12. Jul 2019

Så er idrettsuka 2019 historie. Ei hele uke med masse varierte aktiviteter. Stødig gjennomført av Bjørnar Kvåle med en flott gjeng ungdommer som tok aktivt trener og aktivitetsleder ansvar. Tilbakemeldingene fra deltagere og forelder har vært veldig positive og vi håper derfor vi kan gjenta suksessen neste år.

Med hjelp av våre sponsorer, Sparebankstiftelsen Gran, Brandbu Sanitetsforening med masse utstyr som skal igjenbrukes av hele idrettslaget gjennom hele året, Kiwi Brandbu for mat gjennom uka og Peppes Pizza for avslutnings hygge. Også en stor takk til Drone Bjone for masse fine bilder og video fra alle aktiviteter.

Tusen takk til alle som bidro til å få dette til, vi lover å følge opp neste år.