Endelig babysvømming og svømmeskole for de minste på Brandbu!

Postet av Brandbu IF den 7. Aug 2019

Foto Ove Nordberg

Endelig er Babysvømming tilbake i Brandbu Idretsforening med nyutdannet instruktør Anja Broløkken! Etter mange års pause på Hadeland, starter vi opp igjen i bassenget ved Brandbu Barneskole lørdag 14. September kl. 11-11.30

Hovedinstruktør og leder av svømmeskolen Lars Haakon Bakken, sammen med instruktør for babysvømmingen Anja Broløkken, instruktør for svømmeskolen May Lena Blokhus Brandser og leder Brandbu Idretsforening Ove Nordberg, kan ønske velkommen til svømmeskole for barn og babybading på Hadeland. To av våre ungdomsvømmere skal være med og assistere på svømmeskolen og det er Jenny Holme og Amijet Klobucista. De var på ferie da bildet ble tatt.

Etter et meget vellykket svømmekurs vinteren-/våren 2019, kan vi også endelig tilby svømmeskole for barn i alderen 5-10 år. Svømmeskolen bygger på at barna lærer gjennom lek, mestring og trygghet.

Vi har hatt egen svømmegruppe i Brandbu If i en rekke år, og nå funnet tiden moden for å knytte oss til Norges Svømmeskoles eget opplegg tryggivann. Vi er så heldig å få med oss dyktige erfarende trenere sammen med nyutdannet instruktør på babybading, og to av våre svømmeungdommer som tar begynnerkurs for instruktører nå i august. Sammen håper vi dette blir et godt team, som kan gi de minste trygghet og svømmeglede i vannet.

Svømmeskolen hos oss blir tirsdager fra kl. 17.00 – 19.00 med oppstart tirsdag 10. september, hver kurskveld har en varighet på 30 min., og kurset går over 8 ganger pluss en test dag første time.

Kursene hos oss blir til en veldig hyggelig pris, kun kr. 1.150, - inklusivt medlemskap i Brandbu Idretsforening. For de som er medlemmer koster kurset kr. 1.000, -. Medlemskapet i forening omfatter også forsikringsordningen i svømmeforbundet.

Vi åpner opp for påmelding i løpet av kort tid og du vil finner informasjon  på våre nettsider Svømmeskolen og våre Facebookside https://www.facebook.com/BrandbuIF/