Godt Nytt idrettsår!

Postet av Brandbu IF den 1. Jan 2020

Velkommen til et nytt idrettsår som foreløpig er helt tomt. Dette året kan du fylle opp med det du ønsker deg av gode fritidsaktiviteter.

Brandbu Idretsforening jobber hver dag for at du og dine skal ha et allsidig og godt fritidstilbud, enten som aktiv utøver, trimmer, trener, foreldre eller andre.

Viste du at medlemskontingenten til idrettslaget gir deg muligheten til å delta på alle aktiviteter på tvers av våre grupper. Vi som en del av AlleMed prosjektet har fjernet alle treningsavgifter for barn inntil det året de fyller 10 år, så for medlemskontingenten på kr. 150, er det mange muligheter til både sommer og vinteraktiviteter.

Husk å betale medlemskontingenten når den kommer nå i januar, det er et viktig bidrag til en sunn og god økonomi, som gir oss muligheten til å lage det beste idrettslaget for akkurat deg.